Algemene Ledenvergadering 11 juni 2018

Hierbij nodigen wij u van harte uit om aanwezig te zijn bij de Algemene Ledenvergadering van de Nederlandse Schoenmakers Vereniging. Deze vergadering wordt gehouden op maandag 11 juni 2018 bij onze opleiding, de Dutch Shoe Academy, locatie DHTA, St. Laurensdreef 20-22, 3565 AK te Utrecht.

Via de website www.dutchshoeacademy.nl kunt u zelf de route berekenen en uitdraaien. De aanvang van de vergadering is 20.00 uur. De zaal is beneden net achter de receptie en is open vanaf 19.30 uur.

Dit jaar heeft het bestuur besloten om na de Algemene Ledenvergadering een activiteit te organiseren doormiddel van een clinic “Het reinigen van schoenen”. De avond zullen we afsluiten met een gezellige borrel.

Uiteraard staat het financieel verslag en het jaarverslag op de agenda.
Verder zal het kassasysteem, dat exclusief voor leden van de Nederlandse Schoenmakers Vereniging is ontwikkeld, tijdens de Algemene Ledenvergadering getoond en gedemonstreerd worden.

Reclameposter
De reclamecampagne van de Nederlandse Schoenmakers Vereniging heeft u ongetwijfeld al eens voorbij zien komen. Mocht u niet eerder in de gelegenheid zijn geweest om posters in ontvangst te nemen. Dan is het ook mogelijk om de posters te ontvangen tijdens de ledenvergadering. U moet dit echter wel van te voren hebben gemeld. Dit kunt u via het aanmeldingsformulier aangeven. Dan zorgen wij ervoor dat de posters voor u klaar liggen. Bent u niet in de gelegenheid om naar de ledenvergadering te komen en zou wel graag de posters in uw bezit willen hebben, dan kunt u eventueel de posters later nog afhalen bij één van onze bestuursleden of op het secretariaat. Opsturen gaat helaas niet kosteloos. Wilt u ze echt graag opgestuurd krijgen, dan kan dit tegen betaling van de kosten. Uiteraard kunt u de bestanden ook digitaal opvragen. De poster set bestaat uit 6 posters A1 formaat en 6 posters A3 formaat. De thema’s van de posters zijn: Lente, Zomer, Herfst, Winter, Sinterklaas en Kerst.

U kunt zich aanmelden via het formulier op de website www.schoenmaker.nl in de agenda of via e-mail aan info@schoenmaker.nl.

Via onderstaand aanmeldingsformulier kunt u zich ook aanmelden voor deze vergadering.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag allemaal tegemoet op maandag 11 juni 2018.

Formulier inschrijving Algemene Ledenvergadering

Hierbij meld ik me aan voor de Algemene Ledenvergadering