Algemene Ledenvergadering 17 juni 2019

NSV Nieuws van 03-06-2019

De Algemene Ledenvergadering van de Nederlandse Schoenmakers Vereniging vindt plaats op maandag avond 17 juni 2019 bij onze opleiding, de Dutch Shoe Academy, locatie DHTA, St. Laurensdreef 20-22,
3565 AK te Utrecht.

Via de website www.dutchshoeacademy.nl kunt u zelf de route berekenen en uitdraaien. De aanvang van de vergadering is 20.00 uur. De zaal is beneden net achter de receptie en is open vanaf 19.30 uur.

Na de vergadering een korte presentatie over de verschillende opleidingen en cursussen van de Dutch Shoe Academy. Na afloop van de presentatie staat er voor u nog een drankje klaar.

De agenda en de stukken voor deze ledenvergadering treft u hier onderaan.

Reclameposter
De reclamecampagne van de Nederlandse Schoenmakers Vereniging heeft u ongetwijfeld al eens voorbij zien komen. De poster set bestaat uit 6 posters A1 formaat en 6 posters A3 formaat. De thema’s van de posters zijn: Lente, Zomer, Herfst, Winter, Sinterklaas en Kerst. Het is mogelijk om de posters te ontvangen tijdens de ledenvergadering. Dit kunt u via het aanmeldingsformulier aangeven. Dan zorgen wij ervoor dat de posters voor u klaar liggen. Bent u niet in de gelegenheid om naar de ledenvergadering te komen en zou wel graag de posters in uw bezit willen hebben, dan kunt u dit bij het secretariaat aangeven. De posters zullen dan tegen betaling van de verzendkosten naar u toe worden gezonden. Uiteraard kunt u de bestanden ook digitaal opvragen.

Voor de ledenvergadering kunt zich aanmelden via het formulier op de website www.schoenmaker.nl in de agenda of via e-mail aan info@schoenmaker.nl.

Ga hier naar het opgaveformulier>>

300x250 300x250