Algemene Ledenvergadering 12 juni 2017

Hierbij nodigen wij u van harte uit om aanwezig te zijn bij de Algemene Ledenvergadering van de Nederlandse Schoenmakers Vereniging. Deze vergadering wordt gehouden op maandag 12 juni 2017 bij onze opleiding, de Dutch Shoe Academy, locatie DHTA, St. Laurensdreef 20-22, 3565 AK te Utrecht.

Deze avond valt gelijk met het Open Huis van de Dutch HealthTec Academy. Mocht u de school willen bezoeken, dan is dit dé gelegenheid. Het Open Huis is van 18.00 – 21.00 uur. U kunt dus eerst de school bezoeken en daarna aansluiten voor de ledenvergadering . Op de site van de school www.dhta.nl kunt u zich aanmelden voor het Open Huis.

Via de website www.dutchshoeacademy.nl kunt u zelf de route berekenen en uitdraaien. De aanvang van de vergadering is 20.00 uur. De zaal T.37 bevindt zich op de eerste etage, is open vanaf 19.30 uur.

Ook dit jaar heeft het bestuur wederom gekozen om de Algemene Ledenvergadering los te koppelen van andere activiteiten. De Algemene Ledenvergadering zal daarom alleen op de avond plaatsvinden met aansluitend een gezellige borrel.

Uiteraard staat het financieel verslag en het jaarverslag op de agenda.

Verder zal het kassasysteem, dat exclusief voor leden van de Nederlandse Schoenmakers Vereniging is ontwikkeld, tijdens de Algemene Ledenvergadering getoond en gedemonstreerd worden.
Ook is er gelegenheid om de nieuwe aflapper, welke namens de branche is neergezet in het schoenmakerslokaal, te bekijken.

Reclameposter
De nieuwe reclamecampagne van de Nederlandse Schoenmakers Vereniging heeft u ongetwijfeld al eens voorbij zien komen. Mocht u niet op de NSV Plein 2017 Vakbeurs zijn geweest en ook niet de gelegenheid zijn geweest om naar de regiobijeenkomst te zijn gegaan. Dan is het ook mogelijk om de posters te ontvangen tijdens de ledenvergadering. U moet dit echter wel van te voren hebben gemeld. Dit kunt u via het aanmeldingsformulier aangeven. Dan zorgen wij ervoor dat de posters voor u klaar liggen. Bent u niet in de gelegenheid om naar de ledenvergadering te komen en zou wel graag de posters in uw bezit willen hebben, dan kunt u eventueel de posters later nog afhalen bij één van onze bestuursleden of op het secretariaat. Opsturen gaat helaas niet kosteloos. Wilt u ze echt graag opgestuurd krijgen, dan kan dit tegen betaling van de kosten. Er volgt binnenkort een bestel mogelijkheid in onze webwinkel. Uiteraard kunt u de bestanden ook digitaal opvragen. De poster set bestaat uit 6 posters A1 formaat en 6 posters A3 formaat. De thema’s van de posters zijn: Lente, Zomer, Herfst, Winter, Sinterklaas en Kerst.

U kunt zich aanmelden via de website www.schoenmaker.nl. Als u naar agenda gaat en u klikt vervolgens op Algemene Ledenvergadering daar kunt u het antwoordformulier invullen en verzenden. Let Op! U moet voor deze pagina wel ingelogd zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag allemaal tegemoet op maandag 12 juni 2017.